2011. április 9., szombat

G. Balázs Trabantja

Lassan sikerül rávenni a kedves barátokat, hogy írjanak egy-két dolgot szeretett autójukról.
Most G. Balázs Trabantjárol olvashattok:



,,Helló minden Trabisnak és leendő Trabant társainknak!
Akkor elmondom én is, hogy kezdődött a fehér kis Trabika története.
Az autót 2007-ben vásároltam egy használtautó kereskedésből kemény 50 ezerért, ami nem hiába volt annyi amennyi. Gurulni gurult, de volt rajta mit javítgatni és úgy voltam vele lassan, ahogy az időm engedi megcsinálgatom. Először is kapott egy jó alapos sterimót, majd gépi polirt (ami most már nem látszik, de igyekszünk, hogy újra látszódjon) az egész kaszni, majd jöttek a műszaki vizsgára való felkészítések. Ezután ki sem lehetett lőni a kicsi kocsiból annyira megszerettem, hogy bevállaltam vele egy Budapesti utat is.(hát inkább azt nem részletezném, de egy élmény volt :S). Nemrég kapott egy 13as acél felnit, váltót, kuplungot, kétütemű optikát elölről, majd következett az ültetés hála a trabis barátoknak és találkozóknak. Röviden ennyi lenne a trabika története.
üdv a gazda: Balázs''

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése